pátek 31. března 2017

Balzámky na vlasy od Baley


Ahojky holky ♥
Dneska pro vás mám další recenzi levné pečující kosmetiky na vlasy od milované značky Balea. Baleu máme všichni rádi, protože vyrábí vcelku kvalitní výrobky za hodně a to opravdu hodně nízkou cenu. Výjimkou nejsou ani tyto tři balzámy na vlasy, které vlastním. Cena se pohybuje zase kolem 39 korun což je za balení 200 ml dost málo...no říkáte si tak ještě aby fungovali? To se dozvíte v dnešním článku. 

Balea má balzámů na vlasy strašně moc a snad pro všechny možné typy vlasů, které existují. Já jsem si koupila tyto tři, které používám už nějakou dobu. Když to vezmeme zleva jedná se o balzám pro extrémně poškozené a suché vlasy, růžový balzám je s kofeinem pro jemné vlasy bez lesku a třetí modrý dodává sílu a hydrataci. Už teď vám prozradím, že všechny tři velmi ráda používám a přijde mi, že opravdu fungují navíc jsou bez silikonů, takže vlasy zbytečně nezatěžují. Všechny tři voní moc pěkně, není to nijak výrazná vůně je dost jemná a příjemná. Vlasy po nich voní ale řekla bych, že né moc dlouho. Používám je klasicky po šamponu místo kondicionéru. 

 





















Tento balzám Oil Repair je pro extrémně poškozené a suché vlasy. Má nejhutnější žlutou konzistenci a vlasy jsou po něm určitě nejvíce vyživené a lesklé. Obsahuje arganový olej a spoustu dalších cenných látek, které vlasy dělají hezčí a snadno se po něm rozčesávají. Opravdu vidím po jeho použití rozdíl a to hlavně v tom, že po umytí nejsou konečky na omak suché a ani se mi teď netřepí jako dřív. Působí prý proti vypadávání vlasů, takže se asi může nanášet i na pokožku hlavy, ale to já nedělám, tedy nemůžu říct zda po něm vlasy méně padají nebo ne. Určitě mohu doporučit těm co mají sušší vlasy u konečků. Bohužel si ale nemyslím, že těm co mají vlasy extrémně suché jako sláma tento balzám pomůže.























Růžový balzám s kofeinem mám ráda ze všech tří asi nejméně. Není špatný, vlasy po něm nejsou špatné ale není to už takový ten wow efekt, který vidím hned jako je tomu u ostatních dvou. Co určitě sedí stejně jako na popisku vzadu na obalu je, že po něm jsou vlasy opravdu hustější a mají větší objem ale jsou zase trochu sušší a občas byli malinko krepaté, každopádně, když tento balzám namixuji s předchozím balzámem, tak jsou pak vlasy opravdu nádherné a krepatost se vyruší. Závěr tedy zní pokud chcete balzám používat samostatně tak bych ho doporučila těm co mají jemné, splyhlé vlasy a netrpí na suché konečky. 























Třetí tyrkysový balzám síla a hydratace mám také hodně ráda. Obsahuje aloe vera a phytokeratin. Vlasy mám po něm rovnější, snadno se rozčesávají a opravdu jsou dost hydratované a neelektrizují. Celkově bych řekla, že tento balzám splňuje to co má a neslibuje více než dokáže.  U této řady přemýšlím i o koupi šamponu, který nabízejí a spreje, který se používá na suché vlasy. 

Tak co holky vyzkoušíte tyhle levné balzámky na vlasy, které jsou za tu cenu více než dobré? Já si určitě ještě nějaký pořídím a hlavně se chystám vyzkoušet nějaké vyživující spreje od Baley, které se nanášejí na suché vlasy.  

Žádné komentáře:

Okomentovat