úterý 28. března 2017

Yves Rocher - Řasenka Sexy Pulp


Ahojky holky ♥
Přeji vám hezkou středu, dneska bych vám ráda představila řasenku od Yves Rocher. Já mám tuto značku hodně ráda, ale spíše její pečující kosmetiku než tu dekorativní, která mě příliš nenadchla. Každopádně kdo sleduje můj instagram @tipbynik tak asi ví, že tato řasenka je moje oblíbená.  Na prvním místě se pořád drží Panoramico od Gabrielly Salvete s arganovým olejem ale sexy pulp jí slušně šlape na paty.



Když se zaměřím na balení, tak tomu asi nemám co vytknout. Tmavě fialový až modrý obal, který na fotce a i v reálu vypadá skoro černý s leskle růžovým nápisem je jednoduchý ale pro mé oko hezký na pohled. Takový detail..štětinky kartáčku jsou růžové, což mi samozřejmě neuvidíme, protože je obarvený od té černé náplně. 

Řasenka má zajímavý kartáček a to ve tvaru přesípacích hodin, nejprve mi sním nešlo dost dobře pracovat, ale nakonec jsem si na to našla grif a to tak, že prvně pročešu řasy tou špičkou, čímž nanesu víc barvy a pak teprve rozčesávám celým kartáčkem. Kartáček je poměrně velký, hustý a má dlouhé štětiny, mě osobně tento typ kartáčků vyhovuje nejlépe, protože mám dlouhé, husté ale dost rovné řasy, na které je prostě ten robustnější kartáček potřeba aby je pozvedl a natočil. Konzistence řasenky není moc vodovatá a po vytáhnutí kartáčku to neudělá takovéto mlask. Řekla bych, že řasenka se odličuje dobře, není voděodolná, což mě je celkem jedno a na denní nošení ani voděodolnou řasenku nehledám. Během dne neopadává a ani se nikam neobtiskává kam nemá.


Závěr tedy zní, že tato řasenka za mě určitě ano. Řasy se mi s ní moc libí a hlavně mi nevysušuje ani nezatěžuje řasy jako většina drogérkových řasenek. Obsahuje karnaubský vosk a naopak neobsahuje parabeny ani silikony, takže je k mým citlivým řasám a očím extra šetrná. Cena je 385 korun což není zrovna málo, ale pokud se zaregistrujete u Yves Rocher můžete tuto řasenku získat zdarma k nákupu a posoudit tak, jestli si ji budete nadále kupovat nebo ne.  













 









Omluvte kvalitu, manžel ztratil kabel od foťáku :D a pak, že ženskejm něco svěřit, když je to právě naopak pánové. 

Žádné komentáře:

Okomentovat