sobota 4. března 2017

Tag 40 Kosmetických Otázek

  

Přeji vám krásný sobotní večer, dnešní článek bude hodně "povídací" protože se jedná o tag jak už vidíte v názvu. Mě samotnou kosmetické tagy baví a proto jsem chtěla také jeden napsat. Aby vám to něco dalo pojmula jsem ho tak trochu i jako recenzi..no uvidíte sami. Přeji vám hezké čtení.

1.Kolikrát denně si čistíš pleť? 

2x denně ráno a večer. Pro mou pleť mi vyhovují produkty hlavně od značky Yves Rocher pro problematickou pleť. Mou oblíbenou je pleťová voda, která cca za týden pravidelného používání opravdu viditelně zmenší póry.


2. Jaký máš typ pleti?

Smíšenou až mastnou pleť. 

3. Který produkt momentálně používáš na odlíčení pleti?

Začínám odličovacími ubrouzky od Baley pokaždé mám jiné balení a pokračuji čistící pěnou od Avonu z řady clear skin, nakonec tonizuji již zmíňěnou vodou od Yves Rocher.

4. Používáš peeling?

Ne, mnohem radši mám čistící pěny v kombinaci s kartáčkem.

5. Jaký pleťový krém používáš?

Krém od Yves Rocher pro citlivou pokožku. Ikdyž je má pleť smíšená až mastná tento krém mi vyhovuje rychle se do pleti v sákne a ta je pak hezky hydratovaná a přitom nelepí.

  6. Máš pihy?

Jenom v létě na nose a pod očima ale nevadí mi docela se mi i líbí, myslím si, že jemné pihy vypadají strašně roztomile a se správným líčením i dost žensky.

7. Používáš oční krém?

Ne, protože nemám vrásky ani kruhy pod očima proto je to zatím zbytečné.

8. Máš nebo jsi měla někdy problém s akné?

Ač mám i mastnou pleť na akné moc netrpím, trochu jen na černé tečky, ale není to nic velkého.

9. -

10. Jaký makeup momentálně používáš?

Fresher skin od Rimmel London, pokožka pod ním může krásně dýchat a ta gelová textura mi překvapivě příjemně sedla. 

 

11. Jaký korektor používáš?

Světlou část z konturovacího sticku od w7, ne že by mi nějak extra vyhovoval ideální korektor teď spíš hledám.

12. Jaký máš tón pleti?

Světlý do broskvova a v létě se poměrně rychle opálím.

13. Co si myslíš o umělých řasách? Používáš je?"

Nepoužívám je, chtěla bych ale zatím jsem se k tomu nějak nedostala nebo nehecla abych je zařadila do každodenního používání. Líbí se mi ale musí to být správné umělé řasy, ty husté tzv. košťata se mi nelíbí. Slečna, která používá umělé řasy by to měla umět jinak to může vypadat směšně. 

14. Věděla jsi, že by se měla řasenka měnit každé tři měsíce?

Vím to, ale popravdě nedělám to, když si koupím nějakou dražší řasneku a i po těch třech měsícíh je v pohodě a nepálí mě zní oči tak ji používám dál.

15. Jakou značku řasenky momentálně používáš?

Sexy pulp od Yves Rocher, ale ráda mám i od Gabrielly Salvete s arganovým olejem a panthenolem.




16. Drogerie nebo Parfumerie?

Přiznám se, že přímo v Parfumerii jsem nikdy nebyla jsem spíše drogérkový tip.

17. Využila jsi někdy služby profesionální vizážistky?

Ano jednou na akci od Oriflame, jinak se maluji vždy sama.

18. Jaké pomůcky při líčení používáš?

Mám ráda jak houbičky tak i štětce. Oblíbenou značku ale nemám.

19. Používáš podkladovou bázi pod makeup?

Ne nepoužívám, jediné co potřebuji je zatáhnout póry a na to použiji raději vodu nebo krém.

20. Používáš podkladovou bázi pod oční stíny?

Občas ano tu klasickou od Sephory.

21. Jaký je tvůj nejoblíbenější stín?

Nad tím jsem nikdy nepřemíšlela, ale určitě se neobejdu bez klasických neutrálních blendících stínů, mám ráda například ty z too faced paletky semi-sweet chocolate bar.

22. Na líčení očí používáš tužku nebo spíše tekutou linku?

Určitě tekutou linku nebo linku ve fixe. Mám jich oblíbených víc ale super je třeba levná od w7 captain. Vydrží bez hnutí celý den a nerozmazává se.

23. Nějaké doporučení nebo tip k předchozí otázce? 

Koukněte na video od mé oblíbenkyně GetTheLouk

24. Co si myslíš o používání pigmentů místo očních stínů?

Líbí se mi, že jsou výraznější a pokud máte dobrý štěteček tak je i jejich nanesení bez problémů.

25. Používáš minerální makeup nebo jsi ho někdy použila?

Nepoužívám, použila jsem párkrát a nepřijde mi mezi minerálním a klasickým makeupem rozdíl.

26. Jaká je tvoje oblíbená rtěnka?

Po mamce od značky maybelline, už ji ani neprodávají ale ten fialový odstín a textura je prostě skvělá, takže nevím co budu dělat až ji dodělám.

27. A lesk?

Nemám ráda lesky.

28. Tvoje oblíbená tvářenka?

Z konturovací paletky od Gabrielly Salvete.


29. Kupuješ si kosmetiku přes ebay?

Ne raději si prohlédnu kosmetiku přímo v drogérce než si něco koupím. A značky jako nyx, too faced si kupuji přímo na jejich stránkách

30. Máš ráda kosmetiku z drogérie?

Jasně některé značky z drogérky jsou dost kvalitní.

31. Vyhledáváš/využíváš slevy na kosmetiku?

Nevyhledávám ale samozřejmě je občas využívám.

32. Přemýšlela jsi někdy nad kosmetickým certifikátem?

Ne kosmetiku beru jako koníček a to mi stačí. Ani si nemyslím, že by ten kdo má certifikát musel nutně umět něco víc než ten kdo ho nemá, kdo má talent tak ho nepotřebuje.

33. Kterou část líčení máš ráda nejméně?

Baví mě všechny části líčení, ale když spěchám tak mě nebaví nanášení řasenky.

34. Co považuješ za nejhorší kosmetický prohřešek?

Špatně upravované a dokreslované obočí.

35. Máš ráda výraznější barvy v líčení?

Rozhodně se jich nebojím.

36. Líčení, které známé celebrity se ti nejvíce líbí?

U celebrit oblíbence nemám, ale líbí se mi jak se maluje Petralovelyhair, Veronica Biasiol a líčení očí GetTheLouk.

37. Kdyby sis mohla nechat jen jeden produkt z tvé kosmetické taštičky, který by to byl?

To je hodně těžká otázka, protože já si myslím, že jen s jedním produktem by to nebylo ono prostě já se ráda ličím výrazně a používám docela dost kosmetiky k líčení takže tohle opravdu nevím.

38. Myslíš si, že vypadáš dobře bez makeupu?

Teď ke konci těhotenství už je to trochu horší než dřív ale jinak jsem celkem spokojená.

39. Kdyby sis musela vybrat jednu kosmetickou značku, která by tě doživotně sponzorovala, který by to byla?

Asi určitě Urban Decay nebo Too faced.

40. A na závěr -  Jaký je tvůj názor na (ne)důležitost kosmetiky v životě ženy?

Kosmetika prostě vždycky bude patřit do života většiny žen, dělá nám radost stejně jako chlapům dělají radost třeba auta. Neříkám, že to tak má každá žena ale já patřím mezi ty co je pro ně kosmetika důležitá a baví mě se nalíčit a vypadat pokaždé trošku jinak.

To by byl konec tohohle tagu, snad vám něco i dal nebo jste se v některých odpovědích našli a souhlasíte semnou :)


Žádné komentáře:

Okomentovat