úterý 14. března 2017

Beautyrec aneb kosmetické nákupy (Nyx, Miss Sporty, Freedom, Balea)

Ahojky, dneska bych se s vámi ráda podělila o můj menší nákup kosmetiky za poslední cca měsíc, produkty už nějaký čas používám takže vám mohu říct moje pocity a dojmy. Tak se pojďme podívat co tu pro vás mám :)




















































Nyx Hot Singles Eyeshadow Gumdrop: Balení obou stínů je hodně maličké, čekala jsem, že budou trošinku větší, ale opravdu jsou pidi midi, každopádně i tak vypadají na pohled moc hezky a otevírají se takovou roztomilou mašličkou. Gumdrop je hodně světloulinká barvička zbarvená do růžova možná lehce do meruňkova s drobnými třpytečkami. Pigmentace není na první nanesení nic moc ale dá se dobře vrstvit, takže konečný výsledek nevypadá vůbec špatně, hlavně pokud se vám líbí přirozené líčení.

Nyx Hot Singles Eyeshadow Ultraviolet: Je studená fialová barva, má o dost lepší pigmentaci než Gumdrop. Dá se stejně dobře vrstvit. Na víčku nejsou oba stíny až tak moc výrazné, ale doporučila bych je kombinovat s nějakými hodně pigmentovanými stíny, protože jen s těmito samotnými dvěma určitě nic nevytvoříte, na druhou stranu málokdo dnes používá jen dva stíny na celé víčko. Cena jednoho stínu je 79 korun.

Swatch obou stínů.






















Miss Sporty SoMatte: Ač nemám značku miss sporty zrovna v lásce, chtěla jsem tento bezbarvý pudr, který si okolí hodně chválí vyzkoušet a musím říct, že mě nezklamal. Obal je sice ve stylu neurazí nenadchne, každopádně vypadá dost bytelně, já sebou makeupovou taštičku nenosím, ale kdybych nosila tak bych se nebála do ní tento pudr zařadit. Krásně zmatňuje, pleť je po něm příjemně hladká a matná na dotek. Vydrží skoro celý den, prostě ideální parťák. Cena cca 94 korun.

Miss Sporty Insta Glow primer: Na tento primer jsem slyšela také samé pozitivní ohlasy a tak jsem si řekla, že ho zkusím. Dost mě překvapilo, že je zabarvený docela dost do růžova a má třpytky, ale když ho rozetřu pleť je hezky hladká a vypadá přirozeně zdravě. Makeup na něm drží dobře a neflekatí. Cena cca 80 korun. 
Swatch primeru























Freedom rtěnka Make Me Crazy: Pro tuto rtěnku jsem poslala manžela s tím, ať mi vybere barvu, která by se mu na mě líbila. Vrátil se domů s touto Make Me Crazy, klasickou červenou což je zrovna barva, kterou se chci naučit nosit. Rtěnka je příjemná a ač mám teď v těhotenství hodně suché a popraskané rty, tak to tato krásná červená barvička nezvýrazňuje a nevysouší je. Co si budeme povídat obtiskává se jak blázen, takže hrníček, příbor a všechno čeho se pusou dotknete bude hned červené. Na druhou stranu na to jak se obtiskává vydrží v dobrém stavu docela dlouhou dobu asi 4 až 5 hodinek. Cena cca 50 korun.



































Balea ošetřující pleťová voda pro suchou a citlivou pleť: S tou spokojená nejsem a to vůbec. Asi poputuje do koše nebo ji ještě zkusím vyzkoušet na mamce. Bohužel mě se po ní dělají červené flíčky a to zase tak moc citlivou pleť nemám. Divné mi je i to, že lehce pění nebo jakoby šumí což by hydratační voda bez alkoholu asi dělat neměla. 

Balea 24h matující krém: Voní po hroznech a ač matuje tak nevysouší. Samozřejmě, že nezmatní na 24 hodin, to je logický nesmysl, ale na půl dne určitě ano. Zatím jsem s ním spokojená.

Balea čistící pleťový gel pro normální a smíšenou pleť: Obsahuje výtažky z lotosových květů a bambusu, které pokožku zklidňují. Pleť je po něm hezky čistá, svěží a vláčná. Hezky pění a voní. Vyhovujeme mi a klidně si ho koupím znova, jediné malinké mínus je, že se špatně smývá.

Balea Sprchový gel Marshmallow: Voní opravdu jako ty bonbonky marshmallow, sice na kůži parfemace moc dlouho nevydrží za to ale hezky hydratuje a ani se pak už nemusím tolik mazat tělovým mlékem. Je opravdu moc příjemný a ten obal..no nekupte to.    

Tak to by bylo všechno doufám, že jsem vás na nějaké produkty navnadila a koupíte si je také, nebo klidně i odradila, abyste věděli co určitě nekupovat :)  

Žádné komentáře:

Okomentovat