pátek 17. března 2017

Kosmetické novinky, které byste určitě neměli přehlédnout


Ahojky, dneska se podíváme na kosmetické novinky, se kterými přišli kosmetické značky od roku 2017, povím vám k nim můj názor, kterým se můžete nebo nemusíte řídit. Doufám, že si názor uděláte sami, protože to co sedí mě nemusí sedět vám a naopak.

Benefit se zaměřil na ty z vás, které chtějí mít vše rychle a nebaví je zdlouhavé blendění a dodělávání makeupu do naprosté dokonalosti. Proto přišel s novinkama v rakvičkovém balení a to s rtěnkami They're real Double the lip, jejichž špička fuguje jako konturka a s očními stíny, které obsahují kulatý štěteček, kterým vytvoříte na víčku rozblenděný přechod jedním tahem. No já teda nevím, ale co jsem zkoušela ty stíny tak za mě nic moc..nápad hezký ale v praxi nefunguje. Co mě nejvíce zaujalo jsou zvláštně skosené linky, které by měli snadno udělat tu tenkou linku až po ten silnější zobáček na konci.

 

























M.A.C. se ve své jarní kolekci pro rok 2017 zaměřil na fitness styl a dlouhou výdrž produktů pojmenované "Work It Out". Nechybí v ní barevné řasenky, linky, rtěnky, tvářenky a samozřejmě primery, které mají zaručit, že vám líčení vydrží po celém dni sportování v perfektním stavu. Na barevné řasenky moc nejsem, ale rtěnky mají vážně pěkné odstíny a pokud budou i neslíbatelné tak budu o jedné z nich vážně uvažovat. Balení všech produktů je tak trochu retro, crazy a bláznivé což mě osobně se líbí, mám ráda, když si značky pohrají i s designem obalů.





































Urban Decay mě moc originalitou produktů samotných ani balením nenadchla. Zaměřili se spíše na balení na cesty a všeobecně líčidla, která sbalíte do kufru a můžete vyrazit, takže pro cestovatelky dobrá zpráva, že na vás nějaká značka takhle hodně myslela. Jedná se hlavně o podkladové báze, hydratační spreje pod i na makeup a fixyční spreje.

Dior vytvořil něco co moc nechápu jak v praxi funguje a čím je to tak strašně úžasné a ani nijak moc neprahnu po koupi a tím jsou Laky na rty "Dior Addict Lacquier Stick". Má zaručovat hodně intenzivní barvu, jemnou texturu a hlavně lesk jako lak na nehty. Já radši na rtech nosím matné rtěnky, takže nic pro mě bohužel. Výdrž je tak akorát a to 6 hodin a neměli byste tyto laky na rtech vůbec cíiti, no tak uvidíte nezkusíte nezjistíte. 

Essence má hned dvě jarní kolekce. První Blossom Dreams je plná pastelových barev a květinových obalů. Druhá Little Beauty Angles se zaměřuje na korekci nedokonalostí a zakrývá ji převážně bílí obal. Mě osobně nejvíce z Blossom Dreams zaujal duhový rozjasňovač a gel na obočí, prosím prosím ať se jim povedl. Z Little Beauty Angles jsou to možná jen mini houbičky, protože barevnou korekci nedokonalostí nepoužívám.

Blossom Dreams 

Little Beauty Angles

Kosmetických značek je strašně moc a kdybych sem měla dávat všechny, byl by to opravdu hodně dlouhý článek a já vás zase nechci nudit, proto jsem vybrala hlavně ty co budou všude vidět a mají velkou reklamační kampaň.

Žádné komentáře:

Okomentovat