sobota 11. března 2017

Recenze značky w7


Ahojky, dneska se podíváme na zoubek Londýnské značce w7, která byla založena v roce 2002 za účelem přinášet nám cenově dostupnou kosmetiku, není tajemstvím, že se inspiruje "high-end" značkami ovšem na rozdíl od nich stojí zlomek jejich ceny. Je sice hezké když něco vypadá navenek kvalitně a má to hezký obal ale důležité je i to co je uvnitř, aby nám to nějak v praxi také posloužilo..no a právě na to se podíváme jestli i toto značka splňuje. Já jsem tuto značku zakoupila na eshopu makeupfromlondon.cz, který měl kamenný obchůdek v Hradci Králové, bohužel v současné době už je obchod mimo provoz což je veliká škoda měl nádhernou atmosféru typicky holčičí a růžovou.



























Začnu pozitivně a to těmihle produkty na tvář, které jsem si všechny tři moc oblíbila a používám je docela často, hlavně rozjasňovač a tvářenku v tubě.
Tvářenka Chunky Cheeks: V odstínu London je nádherná oranžově korálová barva. Nikdy jsem si nemyslela, že by mi oranžová tvářenka mohla slušet, ale protože je tahle hodně jemná a jak jsem psala korálová barva, tak mi sedí a dá se nosit na jakoukoliv příležitost, když k tomu pozměníte líčení. Obal je také moc pěkný takový roztomilý a mému oku lahodí. Možná někomu může vadit, že je to aplikátor v tubě, ale já jsem si na něj zvykla poměrně rychle. S výdrží už je to trochu horší po dvou hodinách se začne ztrácet, ale protože je malinká můžete ji nosit sebou v kabelce a vždy trochu tváře přejet, poklepat prsty a tvářenka je opět dokonalá. Cena cca 79,-
Rozjasňovač Night Glow: Je hodně lesklý a do růžova až stříbrna. Mě se prostě líbí, totálně jsem se do něj zamilovala je to barva, která mi sedí a cítím se v ní neskutečně dobře. Nanáším ho nad tvářenku, nad horní ret, na nos, pod obočí nad obočí, prostě ho plácám všude možně a nemůžu se ho nabažit :D Proč ne když to vypadá přirozeně a tak hezky vás to rozzáří ale pořád nevypadáte jako discokoule. Vydrží dlouho, kdybych si měla tipnout tak těch 5-7 hodin určitě což mě bohatě stačí. Aplikuje se pomocí štětečku což já nedělám, nejdřív si ho nanesu na hřbet ruky pak na prst a naťukávám na místa kam chci. Cena cca 89,-
Tvářenka/Bronzer Double Bubble Blush: Mám odstín s názvem sex on the beach, jak už trochu z názvu vypovídá, takhle tvářenka nebo za mě spíše bronzer je využitelný hlavě v létě když už jste lehce opálené. Zatím ho moc nepoužívám, ale právě na to léto kdy se moc nemalujeme bude ideální, nebudeme potřebovat moc makeup stačí pouze tenhle bronzer a budeme sexy stejně. Za mě moc hezký hnědo, oranžovo zvláštní dvojitá barvička, která se stane mým oblíbencem až pojedu k moři nebo půjdu na bazén. Cena cca 99,-

Chunky Cheeks - v odstínu London
Rozjasňovač Night Glow
Tvářenka/Bronzer - Sex on the beach
Bohužel další dva produkty, které jsem si v makeupfromlondon zakoupila už moc pochválit nemohu, možná, že někomu můžou sedět, ale za mě hlavně řasenka je totální propadák.

Make up Photo Shoot: Já jako zimní bledulka jsem si vzala nejsvětlejší odstín a to Buff, který není zase tak špatný a řekla bych, že to je i docela můj odstín, ale na to, že má být nejsvětlejší zase tak moc světlý není a sedne spíše těm co mají odstín pleti trochu do olivova. Snadno se roztírá, má střední krytí, nezalézá do pórů ani vrásek, ale je tu jedno velké ALE a to, že se mi po něm dělají hrozně pupínky a to mi ostatní makeupy vůbec nedělají. Pokaždé, když jsem se k tomuhle makeupu vrátila tak se mi pleť zhoršila, takže to asi nebyla jen náhoda. Je to škoda, protože jinak s ním nemám absolutně žádný problém, možná, že je moc mastný a bude sedět někomu kdo má sušší pleť a né mě s mastnou pletí. Cena cca 109,-























Řasenka Argan Eyes: Je neskutečně mokrá. K tomuhle ani nemám co napsat s řasami nic neudělá, absolutně nic jakobych žádnou neměla a jsou to prostě vyhožené peníze, ani mojí mamce, která má jiný typ řas jak já nevyhovovala, takže rozhodně ne. Možná bude dobrá pro někoho kdo má přirozeně hodně, hodně dlouhé řasy, pak možná jo, protože je docela dost černá a jestli tam je tedy arganový olej tak vám ty řasy bude vyživovat..no stejně si myslím, že ne. Cena cca 109,-























Závěr zní asi takto, značka w7 jako každá jiná má velice dobré kousky, ale i velice špatné, tomu se asi žádná značka nemůže vyhnout. Každopádně, když si najdete své oblíbené produkty budete mít hodně parády v hezkém obalu za málo peněz. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat