středa 22. března 2017

Cvičení v těhotenství


Ahojky ♥
dnes se podíváme na téma z trochu jiného soudku než je kosmetika a to je těhotenství a zdravý životní styl. Chtěla bych vám budoucím maminkám jako jsem já doporučit nějaká zábavná videa z youtube, podle kterých cvičím celé těhotenství a vyhovují mi.

Myslím si, že cvičení v těhotenství už je dnes naprosto normální a běžné. Pokud jste byli zvyklé cvičit před těhotentsvím určitě bych teď nepřestávala, protože je pravda, že těhotenství není nemoc a pokud nemáte žádné komplikace cvičení vám jedině pomůže nikoliv uškodí. Já osobně jsem zastánce lehčího cvičení v těhu, přeci jen kultruristiku a zvedání těžkých činek bych si nechala až po porodu. No a pokud jste ty co necvičili před těhotenstvím tak bych se nebála teď začít, protože cvičením předejdete otoku nohou a některé cviky vám pomohou i k lehčímu porodu nejen tím, že vám rostáhnou pánevní dno, ale také tím, že budete mít nějakou fyzičku, která je v průběhu samotného porodu velmi důležitá. S délkou cvičení bych to nepřeháněla, přeci jen se nechceme strhat, ale nabudit a získat energii, proto stačí půl hodinka maximálně hodinka denně + nějaká ta procházka, která může být i klidně delší. Já byla zvyklá před těhotenstvím cvičit opravdu hodně a tak cvičím denně hodinku a půl a stejně mám dost energie. Poslouchejte svoje tělo, to vám nejlépe samo poví jak dlouho, co a jak můžete cvičit. Pokud by vám cviky byli nějak nepříjemné, nadměrně se u nich zadýchávali nebo potili, zvolte si raději nějaké jiné. Tak to už by bylo vše z mého osobního názoru na toto téma. Níže vám doporučím videa s cvičení pro těhotné, které mi vyhovují nejen fyzicky, ale i psychicky a to tak, že mě prostě baví a těším se na ně.


 Hezké cvičení těhulky ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat