pondělí 20. března 2017

Rimmel London Fresher Skin


Přeji vám hezké pondělí a ať nastartujete pozitivně nový týden v březnu,
dneska bych se ráda zaměřila na tento lehký makeup od Rimmel London. Tutu značku mám moc ráda a patří mezi moje top drogérkové značky. Fresher skin jsem dostala k Vánocům 2016, takže jsem měla možnost ho pořádně ozkoušet a teď vám mohu sdělit jak s ním jsem nebo nejsem spokojená. Já myslím, že už to nebudu déle okecávat a podívame se na něj podrobně.

Balení je na pohled moc hezké a rozdílné v tom, že není klasicky pumpičkové, ale kelíškové. Mě osobně se moc líbí, ale spíše jen s estetického hlediska v praxi už je to trošinku horší a přeci jen méně hygienické. V kalíšku je 25 mililitrů což se může zdát málo, ale díky tomu, že není potřeba nanášet moc vydrží poměrně dlouho. Já ho nanáším tak, že do něj trochu smočím čistý štětec na makeup a udělám si ďubky na obličeji tam kde potřebuji a pak klasicky zapracovávám do pleti.

Když se zaměřím na konzistenci, která je jakoby gelová, hodně lidí napadne, že díky tomu bude nanášení složité. Není to pravda. Fresher skin splyne s pletí téměř okamžitě a vypadá tak nádherně přirozeně jako vaše druhá bezchybná pleť. Nikde neflekatí, nedělá mapy a tím líp, že toho docílíte za krátkou dobu, proto je ideální parťák na každodenní používání do práce nebo do školy. Vůně je jemná nevoní typicky jako ostatní makeup, připomíná mi trochu květiny, ale jak říkám je to hodně jemné, takže po zapudrování z pleti nic necítíte.  

Makeup má nižší střední krytí, větší nedokonalosti na první nános nezakryje, ale dá se dobře vrstvit. Já používám jen jednu vrstvu a když mám na pleti nějakého šmějdíka použiji na něj většinou stejně zvlášť korektor, jako to dělám u ostatních makeupů. Za sebe ho můžu doporučit těm co mají smíšenou až mastnou pleť. Jednou mi zvýraznil suché místo na bradě, ale to už byl opravdu extrém, kdy jsem to místo měla opravdu hodně suché a spíše si myslím, že to byla vina špatného pudru než samotného makeupu. Co bych ještě zmínala jako plus je určitě to, že mám pleť náchylnější na pupínky, ale díky tomu, že fresher skin je opravdu lehoučký tak přes něj pleť může krásně dýchat a nikdy se mi s ním žádný pupínek neudělal.

S čím jsem ještě velice spokojená tak to je s výběrem odstínů, já mám teď na zimu odstín 010 light porcelain a sedí mi skvěle. I ostatní odstíny co jsem koukala vypadají velice přirozeně a cenním to, že nejsou ani moc do růžova, oranžova nebo žluta jak to některé značky umí vymrvit :D 

Závěr tedy zní, že vám s klidným srdcem mohu tento makeup od Rimmel London doporučit, sama si ho s radostí koupím znovu. Cena se pohybuje okolo 200 korun, což za mě není nijak velká cena za tak skvělé vlastnosti, které nabízí.

+ neucpává pory
+ odstíny
+ dlouhá výdrž
+ vhodný i pro smíšenou až mastnou pleť
+ dostupnost
+ konzistence
+ zapracovávání
- možná jedině balení

Žádné komentáře:

Okomentovat