sobota 25. března 2017

Freedom PRO rtěnky odstín Adorn a Make Me Crazy + Mono stín odstín Nude


Ahojky, přeji vám hezký sobotní večer ♥
Dneska se zaměřím na hodně levnou značku Freedom, kterou seženete na stránkách freedommakeup.cz nebo v drogériích teta, kde jsme ji já nebo spíše můj muž zakoupil na můj rozkaz. K této značce jsem přistupovala vcelku opatrně i přes její nízkou cenu jsem nechtěla doma mít něco co nakonec vůbec nebudu používat nebo se budu stydět vůbec někomu dát, proto jsem se rozhodla začít polehoučku a nejdříve vyzkoušet jejich rtěnky a oční stín. Instrukce zněli jasně "Přines mi jakékoliv dva odstíny rtěnek a oční stín, já už s tím něco vykouzlím." ráda totiž zkouším nové věci a tak jsem odstíny nechala na manželovi jako překvapení a přinesl právě tyto odstíny Adorn (burgundy až fialová) a Make Me Crazy (klasická zářivě červená) + mono stín v hnědé nude barvě. Tak to by byl dlouhý příběh jak vlastně tato značka doputovala k nám domů a teď už se podíváme na to jestli se stala i oblíbencem v kosmetické rodince nebo ne.

 Freedom PRO rtěnky
 Jak už jsem říkala, značka je to levná a tak tyto rtěnky seženete pouze za 49 korun, což vás nemusí až tak mrzet, kdyby vám nevyhovovali. Obal mají pěkný né nic extra, ale na tu cenu bych je opravdu netipovala. Co se mi líbí je to, že dole mají ukázáno jaký má rtěnka odstín, který je totožný s realitou. Plastový obal je dost pevný, nebála bych se, že by se mi v kabelce nebo taštičce roztřískal.





Už nebudu mrcha a povím vám tedy, jestli jsem s nimi spokojená nebo ne. Ano jsem a to docela dost. Fakt jsem nečekala, že budou tak dobré jak se o nich říká. Hned první den co mi je manžel přivezl jsem je běžela vyzkoušet a moc jsem si od nich neslibovala, protože jsem měla ten den hodně popraskané rty a tak jsem si říkala, to přeci nemůže vypadat dobře. ALE oni jsou tak hezky máslové, že ty mé ošklivky popraskané vůbec nevysušili ani nijak víc popraskání nezvýraznili právě naopak, řekla bych, že rty hezky vyhladili a ranky schovaly do máslového obalu. Barvy to jsou obě také moc hezké, pěkně výrazné, neflekatí, dobře se nanáší..nenašla jsem na nich žádnou chybu až na jednu jedinou a to, že se dost obtiskávají. Mám pro vás tip, když je poťupkáte bezbarvým pudrem a obtisknete do kapesníčku už se obtiskávat nebudou, takže i tento problém vyřešen. Finish je spíše do saténova. S výdrží obou rtěnek jsem také spokojená, vydží 3 až 4 hodinky v dobrém stavu, což je pro mě dostatečné už jen proto, že jde o rtěnky za 50 korun. Swatche bych řekla, že odpovídají realitě, tak posuďte sami jestli byste tyto odstíny nosili nebo ne, já sama jsem s nimi spokojená, ale jak už jsem říkala, ráda zkouším nové věci, takže mi jsou odstíny celkem jedno. 

Na fotce to vypadá, jako kdyby se mi lehounce rozpíjeli koutky, což v reálu vůbec není vidět. Spíš mám divný tvar pusy. Všimli jste si, že což je moje oblíbené slovo? :D 
  
Freedom Mono stín Nude 209
Tohoto singláče mi přinesl manžel s tím, že prý nosím jen tmavé stíny a tenhle byl asi nejtmavší, no to nevím kde vzal, ale není to pravda, poslední dobou jsme si oblíbila barvené stíny. 

Stín je pigmentovaný obstojně, ano obstojně nic co by mě nadchlo, od něj jsem čekala víc, protože na webových stránkách tu pigmentaci ukazují tedy o hodně lepší. On jako není špatný, ale řeknu vám, že jsem ráda, že stál taky tu 50 za vyšší cenu bych ho asi nutně nepotřebovala, protože hnědých stínů mám hodně, možná ještě zkusím nějaké jejich lesklejší a barevnější stíny na které jsem slyšela chválu, ale tento doporučím spíš někomu, kdo dává přednost jemnějšímu né moc výraznému nude líčení. Na víčku drží dobře to ano, největší problém je prostě ta pigmentace. Nejde mi na víčko nanést tak, aby to mělo intenzitu, která se mi líbí. Swatch na ruce je nabírán na 2x protože na poprvé mi přišlo, že nebude na fotce dost vidět ta barva. Taky je dost možné, že jsem moc kritická nebo rozmlsaná z mých paletek, které jsou kvalitnější, protože moje maminka je s tímto stínem spokejná i pigmentace jí vyhovuje. Každopádně levné jsou a pokud vám chybí nějaká barvička, kterou ve své paletce nemůžete najít nebála bych se sáhnout po mono očních stínech od freedom, třeba právě vám budou vyhovovat stejně jako mé mamince.

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  























Celkově mě značka Freedom mile překvapila, samozřejmě hlavně kvalitou rtěnek. Určitě vyzkouším nějaké bláznivější odstíny z kolekce Star Wars, kterou jsem bohužel v tetě nenašla a tak budu muset objednávat. Aspoň jednu rtěnku vyzkoušejte nebudete litovat, mají vlastnosti kldině i 300 až 400 korunových rtěnek. A jestli se ještě bojím zkoušet od této značky dražší produkty? Ne nebojím ještě mám ve wishlistu konturovací paletku, nebo nějakou barevnou paletku očních stínu no a ty leopardí tvářenky vypadají také moc pěkně. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat