neděle 26. března 2017

Gabriella Salvete - Konturovací paletka


Ahojda holky ♥
Dneska vám ukážu svého miláčka z konturovacích paletek..ano hned takhle na začátku prásknu, že tohle je kladná recenze, ale nenechte se odradit a čtěte dál i tahle paletka má svá malá úskalí. Sice malá ale má.



Konturovací paletka od Gabrielly Salvete je tak akorát velká, gramáž je 15g a velikostně mě nepřekvapila, dost se vzhledově podobá konturovací paletce od Trend it up, ale barevně už se dost liší..asi je jasné, že tato od Gabči je moje oblíbenější. Stojí kolem 150 korun víc určitě ne a já ji sehnala v drogérii teta.

Balení je z bytelného plastu, barevně je černé s průhledným víčkem na kterém je velice jednoduchý elegantní nápis a popisky k čemu, které z trio koleček slouží. Paletka pasuje tak akorát hezky do ruky a mě se sní pracuje co se tohoto týče velmi dobře. Neobsahuje zrcátko, ale to díky tomu, že jednotlivé pudrové produkty na tváři dlouho drží potřebovat nebudete. 

Poté co víčko otevřete, vykouknou na vás krásné barvy bronzru, rozjasňovače a tvářenky. Já miluju absolutně všechny tři odstíny a většinou používám všechny najednou..když už tak už, že jo. Začnu postupně, první je Bronzr je ve světlém studeném odstínu, který si myslím může sedět všem, protože je opravdu neutrální ani né moc oranžový nebo růžový, prostě klasická matná, studená hnědá, která je na vykonturování obličeje nejlepší. Bronzr je hodně pigmentovaný stačí štětec smočit málo a už to jede. Další je Rozjasňovač, který vypadá jako bílí, ale je dost sytý a má hezký sheen. V reálu je to taková světle vanilková na tváři trošinku stříbrná barva. Nevypadá na tváři nijak nepřirozeně já ho klasicky dávám na lícní kosti, na nos a pod obočí..někdy i nad horní ret. Jako třetí je Tvářenka, kterou prostě nejde nemilovat. Má nejkrásnější jemný sheen jaký jsem kdy u tvářenky viděla a pokud si dáte tuto tvářenku už ani rozjasňovač potřebovat nebudete. Barvu bych popsala jako zlato-růžovo-stříbrnou. Nevím co bych vám k ní ještě řekla, nemám slov, tahle tvářenka bude vaším miláčkem ať už si říkáte cokoliv za to bych strčila i ruku do ohně. 




































Jak už jsem zmínila, výdrž paletky je vážně dobrá, textura je na pleti příjemná a hezky přilne. S nanášením také nemám problém až na jedno a to, že v paletce hodně..no vážně hodně práší, ale na tváři už ne, což mě osobně nepřijde tak strašné za tu cenu a ty barvy pane bože ty barvy! Tohle se Gabče opravdu povedlo a paletka se vyrovná i dražším značkám jako je benefit, the balm a ostatní. I já se tedy přidávám k řadě dalším a mohu tuto konturovací paletku jedině doporučit., k,  

1 komentář:

  1. Takže tahle paletka je lepší než ta od Trend it up? Mám si raději pořídit tuto? :)

    OdpovědětVymazat